29 Eki 2012

CANIM ANNEMM

Canım annem seni çok seviyorum mekanın cennet olsun .Seni çok özlüyorum beni doğuran kadın ben annem kadar titiz bir kadın görmedim temizlik hastası bize kök söktürürdü. Hele ev temiz olmasın vay halimize onun kadar olmasa da bende titizimdir.Biz beş kardeşiz ben en büyüğüm .Annemden bahsedeyim çok çile çekti kardeşimin ölümünden sonra hiç kimseye derdini anlatmazdı hep içinde yaşardı bu yüzden çok açı çekti.Annemin ölümünden sonra şunu anladım hiç bir şeyi kafaya takmamak lazım Annem bizlere bazı özelliklerini bıraktı.Köye gidince geç saatlere kadar yatamayız mesela sanki bizi kaldırıyor haydi kalkın çok geç oldu der gibi çünkü çocukken bizi sabah geç saatlere kadar yatırmazdı.Haydi kalkın çok geç oldu iş sabahındır derdi ne kadarda haklıydı .Bunu şimdi daha iyi anlıyorum kadın dediğin erken kalkar işini erken bitirir erken kalkan işine geç kalkan düşüne derdi.Canım annem yaaa. (ALLAH RAHMET EYLESİN )Sen bizi bir yerlerden gördüğüne eminim hep bizimlesin bunu hisseriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder