30 Eki 2012

İyi ki seni tanımışım


Eşim İdris  1975 Doğumlu koç burcu burcunun bütün özelliklerini taşıyor.Benim ilk aşkım onu tanıdığımda 16 yaşındaydım. Bizimkisi görür ,görmez aşk değil zamanla oluştu tesadüf eseri tanıştık.Aynı köylü olduğumuz için tanıyordum babamın arkadaşıydı.Ha diyeceksiniz ne alaka  babam kendinden küçüklerle arkadaşlık etmeyi sever.Bizim evimiz yol kenarında  olduğu için  yoldan geçenler  rahatlıkla görünür . İdris de traktörle geçerken görüyordum  arkadaşımla dalga geçerdik bunu alan yaşadı diye o kişi ben oldum güzel başlayan arkadaşlık aşka dönüştü 7 ay çıktıktan, sonra nişanlandık 3 sene nişanlı kaldık. 12 yıllık ta evliyiz, bu günler acısıyla tatlısıyla geldik çok mutluyum birbirimizi ilk günkü gibi seviyoruz iyi ki onu tanımışım. Ömrümüzün sonuna kadar mutlu olmak  dileğiyle     aşkım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder