25 Kas 2012

YORGUNLUK

Çok yoğun bir hafta sonu geçirdim o kadar yorgunum ki...Hafta sonunu köyde geçirdim zeytin toplamaya gittim şimdi tam zamanı herkes zeytin toplamada,yorucu bir o kadar keyifli hele yemek yemesi piknik havasında termosta çayımızı da götürdük.Akşam da keyifle yenen yemekler uzun sohbetler eşliğininde bu sefer kayın validemdeydim  eltilerimle beraber yemeklerimizi yaptık.Hep beraber çok güzeldi tek eksiğimiz aşkım İdris yoktu onun yokluğu o kadar hissedildi ki,Çok güzel ağırlandım zaten annem babam onların desteğini  her zaman hissetmişimdir,sağ olsunlar çok güzel gelişmeler de oldu.İnşallah gerçekleşir tüm pas İdris de ikna etme çalışmalarım başlamıştır arkamda sağlam,haftaya gene köye gidilecek zeytin toplamaya,şimdiden yemek menüsü de hazır ızgara balık..Mutluyum, huzurluyum  iyi ki BÖYLE GÜZEL BİR AİLEYE SAHİBİM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder