31 Eki 2012

OKUMANIN YAŞI YOKTUR

Öğrenmenin yaşı yoktur.Ben ilk okul mezunuyum çok okumak istedim ama büyüklerin engeline takıldım..Neymiş kız çocuğu okumazmış evin en büyüğü olunca arkanda da  dört tana kardeşin var onlarda okuyacak sen kendini feda ediyorsun neyse benim içimden hiç okuma hevesi geçmedi zaten kitap okumayı çok severim. Kardeşlerim okuldan bana her gün kitap getirirlerdi annem nasıl kızardı bana ne anlıyorsun bu kitaplarda.. Çeyizini yapsan el beklemez çeyizin varmış yokmuş ama ben dinlemezdim kitap okumaya devam ederdim.Köye kurslar gelirdi hep kurslara gittim kilim,dikiş,kumaş boyama nişanlılık dönemim kurslarda geçti. arkasından evlilik zor geçen hamilelik o günleri hatırlamak bile istemiyorum..dokuz ay boyunca kusmakla geçti doğumdan çıktım hala kusuyorum rahmetli anneciğim kızım yeter artık ...doğumdan çıktın hala kusuyorsun zamanın çocukla geçiyor oğlum büyüdü niyetlendim artık açıköğretime yazılmaya ciddi bir ameliyat geçirdim. Oğlumun okulu başladı ana sınıf  da ikinciye hamile olduğumu öğrendim çok mutluyduk çünkü benim ikinci bir çocuğum olma olasılığı çok düşüktü .Dış gebelik geçirdim çok zordu ölümden döndüm Allah beni aileme ve çocuğuma bağışladı çok şükür yani bizi çok büyük süpriz oldu bünyamin mutluluktan ağladı bir kardeşi olacağı için gene bana yeme içme haram sil baştan bu arada annemin ölümü de eklenince çok zor bir dönem nur topu gibi bir kızımız oldu.Hilal büyüdü artık okuma zamanı bu sene ehliyetimi aldım şimdi ise okuma zamanı başarabilirim umarım.. ne  zor matematik kafam basmıyor  öbür dersler tamam da zorlanacak gibiyim ama zoru severim başarmalıyım. Hırslı biriyim kendime güveniyorum ne demişler okumanın yaşı yoktur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder